Vil du jobbe hos oss?

Nøtterøy Kulturhus ønsker flere ansatte til vår bar og kafe i forbindelse med arrangement.

Nøtterøy Kulturhus har åpent høst og vinter-/vår. I forbindelse med våre arrangementer er våre medarbeidere i kafe og bar viktige bidragsytere for å gjøre kulturhuset til et hyggelig sted å være både før, under og etter forestilling.

Nå ønsker vi flere medarbeidere snarest.

Stillingen består i å forberede snacks og enkle småretter før åpning, yte service og selge før, under og noen ganger etter forestilling, samt håndtere servering til artister backstage og rydde der når arrangementet går av stabelen eller etter. Som med all jobbing i kafe/bar er vasking og rydding en viktig del av arbeidet så alt ser pent og innbydende ut.

Arbeidstidene varierer helt i forhold til type arrangement, alt fra barneforestillinger tidlig på ettermiddagen til konserter som går sent. En kveld på kulturhuset er preget av forventning, sosiale møter og mye glede.

Dette er en en typisk ekstrajobb med varierende arbeidstid og mengde. Har du erfaring fra bar og kjøkken tidligere er det et pluss, men ikke et krav. Det viktigst er at du er serviceinnstilt og har god arbeidskapasitet. Du må kunne arbeide effektivt da det ofte blir litt kø, håndtere PC og digital kasse, jobbe alene om kvelden til tider og selvfølgelig kunne samarbeide med øvrig personell. Dette er en ypperlig jobb for studenter eller deg som har en deltidsstilling på dagtid og ønsker litt mer å gjøre.

Ved spørsmål eller interesse, ta kontakt med Markedsansvarlig Kirsti Danielsen: kirsti.danielsen@faerder.kommune.no

Om Nøtterøy Kulturhus

Nøtterøy Kulturhus er et regionalt kulturhus for midtre Vestfold midt på Nøtterøy med kort avstand til Tønsberg. Kulturhuset åpnet i 1994, og har utviklet seg til å bli en av de sentrale aktørene på Østlandet. Kulturhuset er en del av Færder kommune og ligger på Borgheim, ca 5 min med bil fra Tønsberg.

Kulturhuset har åpent høst- og vinter/vår og har gjennomsnittlig 120 arrangementer i løpet av året i tillegg til en del kurs- og konferanse. Det er stort sett ingen arrangementer fra juni-august.