Lukket forsalg for deg med app!

Lukket forsalg for appbrukere og nyhetsbrevmottakere torsdag 21. mars kl. 10.00
Salget åpner for alle fredag 22. mars kl. 10.00

Tre av høstens opplevelser slippes samtidig. Vi får et gjensyn med Team Bachstad, denne gangen får vi se klipp og historer fra en ny reise i Japan som kommer på TV i august. Halvdan Sivertsen tar med seg bandet og spiller gamle og nye slagere og  Nils Landgren Funk Unit lager funkfest i november.

Lørdag 9. september: Halvdan Sivertsen. Klikk her for billetter.

En av mesterne innen norsk visesjanger, Halvdan Sivertsen, får tydeligvis ikke nok av å møte sitt store publikum. Og de får ikke få nok av ham. Nå inviterer Halvdan til nye musikalske møter i konsert- og kulturhus over hele landet.

Med seg på veien har Halvdan sitt faste band og crew, noe som garanterer at sangene hans får den aller beste innpakning. Fra det lyriske, vakre og lavmælte til heftig og rocka backing. Med mye flerstemt koring, og med lyd- og lysdesign fra øverste hylle.

Sivertsens liste over udødelige låter er lang, så det er nok å ta av, og publikum vil ikke bli skuffet. Og Halvdan kan melde om et bandet er spillesugne og gleder seg – masse!

Bandet:
Halvdan Sivertsen: Vokal og gitar
Håvar Langaas Bendiksen: Div gitarer og vokal
Terje Nohr: Div gitarer og vokal
Trond Viggo Solås:Bass og vokal
Johannes Winter Farstad: Keyboards og vokal
Rune Mathisen: Slagverk og vokal

Torsdag 24. oktober: Team Bachstad. Klikk her for billetter.

De besøkte oss i fjor og nå får publikum igjen muligheten til å oppleve Team Bachstad «live»! I samarbeid med NRK inviteres det til et talk-show hvor publikum blir med i en halvannen time lang reise, med humor, filmklipp og historier som ikke kom med i programmene. Den populære duoen Øystein Bache og Rune Gokstad har siden 2011 tatt med TV- seerne på en rekke reiser verden rundt – alltid på  utradisjonelt vis. Denne gangen har de reist i Japan på tvers.

Lørdag 2. november: Nils Landgren Funk Unit. Klikk her for billetter.

Nils Landgren Funk Unit’s motto låter: ”We promise to do the Funk, the whole Funk and nothing but the Funk”. Når de endelig kommer til Nøtterøy Kulturhus lover vi en heftig funkfest!

Den fantastiske og allsidige Nils Landgren trenger knapt noen nærmere presentasjon. Han har gjort det meste, med de fleste og beriket kulturlivet som få andre, på hjemmebane i Sverige og i store deler av verden.

Funk Unit er en levende og pulserende organisme som i over 20 år har perfeksjonert sin unike sound. De har turnert verden rundt, USA, Kina, Japan, Kenya, Sør-Afrika og hele Europa. Funk Unit slapp sitt foreløpig siste album, kritikerroste “Unbreakable” (ACT/Naxos) i 2021.

Funk Unit består av:
Nils Landgren – trombone,vokal. Jonas Wall – saxofoner,vokal. Andy Pfeiler – gitar,vokal. Petter Bergander – orgel, tangenter,vokal. Magnum Coltrane Price –elbass, vokal. Robert Ikiz – trommer, vokal.